Župnija Ptujska Gora
SlovenščinaEnglish (United Kingdom)Deutsch (DE-CH-AT)

PostHeaderIcon Dogodki iz župnije

JUBILEJ BOŽJEGA USMILJENJA

Bazilika Marije Zavetnice na Ptujski Gori prireja v svetem letu usmiljenja
KATEHEZE
o zakramentu sprave – sveti spoved

Kateheze bodo v Marijini dvorani (romarska hiša) vse postne petke
od 12. februarja do 18. marca 2016
s pričetkom ob 17. uri (ob 18. uri sveta maša v baziliki in priložnost za sveto spoved)

Program katehez:

12.02.2016  Kaj je spoved – zakrament usmiljenja?  dr. Marjan Turnšek, nadškof v pokoju

19.02.2016  Zakaj spoved?  dr. pater Vinko Škafar, kapucin

26.02.2016  Od greha za vsakim ogalom, do stanja brezgrešnosti in popolnosti  dr. Ivan Štuhec, profesor-Teološka fakulteta

4.03.2016   Kateheza za starše  mag. pater Branko Cestnik, klaretinec

11.03.2016  Kateheza za ločene  msgr. Alojzij Cvikl, nadškof metropolit

18.03.2016 Kateheza za mlade  pater Damjan Tikvič, minorit

Križev pot po romarski poti miru– vse postne nedelje ob 15.00

24-urno spovedovanje – cvetni petek, 18. marec in cvetna sobota, 19. marec, od 7.00 – do 7.00

Del devetdnevnice pred nedeljo Božjega usmiljenja – petek, 1. april in sobota,2. april, ob 17.00; ob 18.00 sveta maša

Sklep devetdnevnice Božjega usmiljenja (nadškofova maša) – nedelja, 3. april ob 16.00

Blagoslov kipa sv. Franciška ob romarski poti miru

Spoštovani bratje in sestre, cenjeni gostje!

Za 600-letnico smo s skupnimi mocmi tlakovali romarsko pot miru in mislili na sv. Franciška. A ni šlo vse po naših nacrtih. Morali smo
prehoditi kar dolgo, štiri leta trajajoco pot, da se nam je danes na tej poti ob skrivnostih rožnega venca sv. Francišek tiho in skrivnostno
pridružil. Kakor vidite, »gorski Francišek« blagoslavlja tiste, ki prihajajo in odhajajo, z levo roko in rahlim zamikom glave pa nakazuje
pravo smer, navzgor - proti Marijinemu svetišcu, proti baziliki. Na naši romarski poti je podoba Franciška, ki se kakor Jezus ucencema
na poti v Emavs želi pridružiti na romarski poti miru vsem, ki bodo prihajali in odhajali.
Prisrčna hvala in zahvala umetniku mag. Viktorju Gojkovicu za kip sv. Franciška in za izjemen delež, ki ga je že in ga bo še vložil v naš
duhovni in arhitekturni biser. Posebna zahvala gre vsem donatorjem. Naj vas sv. Francišek spremlja na vseh vaših poteh, da boste prinašalci miru v sodobnemu svetu.

(iz nagovora p. Janeza Šamperla)

blagoslov-kipa

ORATORIJ NA PTUJSKI GORI: V TVOJO SMER

Od 25. do 27. junija se je na Ptujski Gori odvijal drugi oratorij. Zbralo se je skoraj 70 otrok s Ptujske Gore, iz Stoperc in Majšperka. Nekaj jih je bilo tudi od drugod. Peli smo, se igrali, se športno udejstvovali in spoznali en kup novih prijateljev ... Osrednji lik letošnjega oratorija je bil Jona oziroma njegova zgodba – njegov upor proti Bogu, beg pred poklicanostjo, na koncu pa sprejetje lastnega poslanstva in sledenje Božjemu klicu.

Vsak dan smo spoznali del Jonove zgodbe in na to navezali dnevno temo; tako smo razmišljali o poklicanosti, o vztrajnosti pri premagovanju težav in o tem, kako pričujemo kot kristjani in se trudimo biti dobri. Vsak dan se je kaj zanimivega dogajalo tudi v ustvarjalnih delavnicah. Ustvarili smo vsak svojo markacijo, barvali, v skupinah oblikovali oz. na poseben način »oblekli« velike lesene križe, izdelali velikanskega kita, naredili domišljijske ribe itd. V nedeljo smo sodelovali pri sveti maši, popoldne pa smo na športne igre povabili tudi starše. V ponedeljek pa smo zaključili z orientacijskim pohodom po Ptujski Gori, ki pa ni bil kar navaden pohod. Na posameznih postajah smo morali reševati tudi naloge.

Oratorija ne bi bilo brez prizadevnih animatorjev. Z otroki so se trudili: Anja, Biserka, Darko, Doroteja, Dušan, Janez, Janja, Lucija, Petra, Rosana, Sabrina, Sandra, Sanja, Sara, Saša, Sašo, Tadeja in Žiga. Gregor Samastur nam je narisal veliko sliko, ki je bila vodilo našega oratorija. Gostilna Dolinca je vsak dan poskrbela, da nismo bili lačni. Nad potekom oratorija sva bedela br. Robi in Barbara. Veselimo pa se že morebitnega oratorija v letu 2012.

Barbara Rodošek

Za vstop v galerijo fotografij kliknite na spodnjo sliko.

oratorij2011-naslovna

Najpomembnejši dogodki v letu 2010

dogodki-2011

posvetitev1

grb-bazilikeMarijino romarsko in župnijsko cerkev na Ptujski Gori je apostolski nuncij v Republiki Sloveniji msgr. dr. Santos Abril y Castelló v nedeljo, 16. maja 2010, med mašo ob 15.00 razglasil za baziliko Marije Zavetnice.

Preberi več ...

posvetitev2

SPORED SVETIH MAŠ:

• Nedelje in prazniki (božič, velika maša, vsi sveti): 6.30, 8.00, 10.00
(in 16.00 v poletni sezoni - od prve postne nedelje do zadnje v oktobru)

• Delavniki:
  - jutranje maše ob 7.00 (od ponedeljka do sobote)
  - večerne maše - zimski čas ob 18.00, poletni čas ob 19.00 (četrtek, petek in sobota)
  - sobote v poletni sezoni tudi ob 10.00 uri (romarske maše)

Svete maše za organizirane skupine romarjev: po dogovoru.

Parkirišča: novo parkirišče pod cerkvijo, ob transformatorju in pri gasilskem domu (za večje praznike)

Dvigalo, namenjeno starejšim in invalidom, je vedno na razpolago tako, da lahko tudi z invalidskim vozičkom pridete v samo cerkev.